3:25 رو هم الان چک کردم.
چطور ادم میتونه توو 35 دقیقه یه کابوس ببینه؟
هیچی بدتر از این نیست که توو خواب خودتو ببینی
منظورم زاویه دید دوربینیه که داره خوابتو برات ضبط میکنه
اگه دست خودم بود پرده چهارمو کات میکردم
همیشه همینجوریه 1_ با نزدیکام هستم 2_ متاسفانه رهبرشونم 3_ برای یه کاری مجبورم ازشون جدا شم 4_ موقع انجام اون کار پارانویا میاد سراغم 5_ باید برگردم پیش همه، میفهمم توهمه و باید آروم باشم اما میدوم..
همیشه هم با یه نمای ثابت که لرزشش هر لحظه بیشتر میشه از خواب میپرم .
امشب یکی شبیه نیما یوشیج بود، یا شایدم...
هرچی بود توهم بود.
کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60